Ќав≥гац≥¤

√оловна стор≥нка
≤стор≥¤ г≥мназ≥њ
ѕедколектив
Ќаш≥ дос¤гненн¤

Ќовини

”роки ≥нформатики
ѕро спорт
ѕосв¤та в г≥мназиста
“иждень економ≥ки

     -”чн≥вськ≥ компан≥њ
     -—п≥впрац¤ з ƒ. ѕ. ≤

јвтори
“иждень економ≥ки

Ўкола майбутн≥х б≥знесмен≥в.
÷≥леспр¤мован≥, уважн≥, п≥дприЇмлив≥, винах≥длив≥, дотепн≥, об≥знан≥ ≥з тим, що "в≥д податк≥в за кордон вт≥каЇ б≥льше людей н≥ж в≥д диктатор≥в", вони мужньо боролис¤ за званн¤ кращоњ ф≥рми, в≥р¤чи, що до м≥льйону крок, ≥ не в≥р¤чи, що патр≥отизм зак≥нчуЇтьс¤ там, де починаютьс¤ податки.

“ак коротко можна описати економ≥чну гру учн≥вських компан≥й у г≥мназ≥њ є2, ¤ка недавно проходила за спри¤нн¤м ƒѕ≤ в м≥ст≥ ≤вано-‘ранк≥вську. “ак≥ тижн≥ економ≥ки в цьому навчальному заклад≥ проход¤ть уже 5 рок≥в посп≥ль, де учн≥ чи не вперше виступають орган≥заторами своЇњ справи.


”чн≥вська компан≥¤ - це економ≥чна та п≥дприЇмницька лаборатор≥¤ , ¤ка наповнюЇ живим зм≥стом багато теоретичних принцип≥в. јдже б≥знесмена чи менеджера за партою не п≥дготуЇш, њм необх≥дна д≥¤льн≥сть. ј чи може бути щось ц≥кав≥шим, н≥ж орган≥зац≥¤ власноњ ф≥рми? “ут самост≥йно учн¤м потр≥бно вир≥шити море проблем: ¤к сформувати статутний кап≥тал? як≥ ресурси залучити у виробництво товару чи послуги? ’то потенц≥йний споживач продукц≥њ? як≥ доходи ≥ витрати оч≥куютьс¤? як зробити д≥Їву рекламу? ”чн¤м ц≥каво вир≥шувати самост≥йно реальн≥ проблеми б≥знесу, бо хоча вчитель ≥ поруч, але т≥льки в рол≥ консультанта ≥ пом≥чника.


¬ цьогор≥чн≥й гр≥ вз¤ло участь 58 школ¤р≥в, що утворили 10 ф≥рм. Ќа один тиждень школа перетворилас¤ на окрему державу ≥з своЇю грошовою валютою - "естерл≥нгами". "Ќовоспечен≥ б≥знесмени", ¤скраво розпочавши гру презентац≥Їю ф≥рм, вир≥шували не лише питанн¤, пов'¤зан≥ з виробництвом ≥ реал≥зац≥Їю продукц≥њ, а ≥ показали своЇ вм≥нн¤ у веденн≥ обл≥ку та зв≥тност≥ про д≥¤льн≥сть п≥дприЇмства. «вичайно, дл¤ цього потр≥бн≥ ≥ глибок≥ знанн¤ з економ≥ки, ≥ знанн¤ податкового законодавства ”крањни, котр≥ учасники гри отримали завд¤ки факультативним зан¤тт¤м з курсу "ѕодатки". ѓх проводили прац≥вники в≥дд≥лу громадських зв'¤зк≥в ≥ масово - роз'¤снювальноњ роботи ƒѕ≤ в м≥ст≥ ≤вано-‘ранк≥вську, ¤к≥ ≥ були членами жур≥ економ≥чноњ гри. «а њхн≥м остаточним р≥шенн¤м перемогли дв≥ команди 11-ј класу "–одзинка" (президент „ап'юк “ет¤на) ≥ "„ас ѕ≥к" (президент ѕетренко Ћюбомир).

—аме ц≥ команди отримали найб≥льше прибутку, дозволило сплатити найб≥льшу суму податк≥в у фонд розвитку школи. “ак≥ заходи допомагають п≥дростаючому покол≥нню глибше усв≥домити так≥ економ≥чн≥ пон¤тт¤ ¤к соб≥варт≥сть, ц≥на, продуктивн≥сть, прибуток, рентабельн≥сть, навчитис¤ визначати ≥дею, мету б≥знесу, складати б≥знес-плани, робити спроби його реал≥зац≥њ. Ўкол¤р≥ вчатьс¤ працювати в колектив≥, сп≥лкуватис¤, взаЇмод≥¤ти з ≥ншими, бути партнерами, приймати ≥ обірунтовувати р≥шенн¤. Ѕез сумн≥в≥в, в майбутньому ц≥ школ¤р≥ стануть активними "буд≥вничими" економ≥чних в≥дносин, котр≥ п≥дн≥муть економ≥ку нашоњ держави.



Hosted by uCoz