|
ќск≥льки на перший план виступають розвиток ≥ формуванн¤ ≥нтелектуальних зд≥бностей школ¤р≥в,
а саме - розум≥нн¤ ≥ анал≥тики, проектного мисленн¤, самовизначенн¤ щодо орган≥зац≥йноњ
та управл≥нськоњ д≥¤льност≥, то реал≥зац≥¤ цих момент≥в, на нашу думку, Ї ор≥Їнтованою на
вихованн¤ в≥дпов≥дальноњ украњнськоњ ел≥ти.
—аме цих ¤костей ≥ зд≥бностей вимагаЇ ≥ п≥дприЇмницька д≥¤льн≥сть. јдже п≥дприЇмець
- не лише господар чи власник справи. ¬≥н передус≥м орган≥затор, л≥дер, здатний створювати
нове п≥дприЇмство або забезпечувати кардинальну перебудову справи.
¬исл≥в "перетворювати мету в реальн≥сть" найкраще розкриваЇ суть п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥.
ћету можна розум≥ти ¤к задоволенн¤ потреб сусп≥льства в товарах ≥ послугах, ≥ п≥дприЇмець прагне
¤кнайкраще њх реал≥зувати.
ќдн≥Їю ≥з форм Ї створенн¤ учн≥вських компан≥й, де учн≥ чи не вперше виступають
¤к орган≥затори своЇњ власноњ справи. Ќа один тиждень школа перетворюЇтьс¤ у невеличку
державу ≥з своњми законами, валютою (естерл≥нги), податками (ѕƒ¬ та податок на прибуток),
а учн≥ й вчител≥ стають суб'Їктами економ≥чних в≥дносин.
ѕерший день роботи учн≥вських компан≥й - це њх презентац≥¤.
ћаркетологи компан≥й розповсюджують друковану рекламу серед прац≥вник≥в та
школ¤р≥в г≥мназ≥њ, випускають стенди, що м≥ст¤ть ≥нформац≥ю про компан≥њ. јле вс≥
з нетерп≥нн¤м чекають зак≥нченн¤ урок≥в, щоб побачити театрал≥зован≥ вистави, що њх
готують учасники про д≥¤льн≥сть своњх ф≥рм. Ќа проведенн¤ цього д≥йства запрошують
вс≥х вчител≥в та учн≥в школи, бо вдало проведена рекламна акц≥¤ - це вже п≥в справи у б≥знес≥.
ѕрезентац≥ю оц≥нюЇ приск≥пливе жур≥.
√ра "”чн≥вськ≥ компан≥њ" дозвол¤Ї глибше усв≥домити так≥ економ≥чн≥ пон¤тт¤ ¤к
соб≥варт≥сть, ц≥на, продуктивн≥сть, прибуток, рентабельн≥сть, навчитис¤ визначати ≥дею, мету,
складати б≥знес-план, робити спроби його реал≥зац≥њ. Ўкол¤р≥ вчатьс¤ працювати в колектив≥,
сп≥лкуватис¤, взаЇмод≥¤ти з ≥ншими, бути партнерами, приймати ≥ обірунтовувати р≥шенн¤.
|
|